FAVORITER



Poncho h&m, stickad tröja gina tricot


HAHAHAHA SÅ TYPISKT mig. Jag skulle vara duktig och laga middag tills att b-friend kom hem från jobbet, så vi äntligen kunde äta tillsammans för en gångs skull. Det var ju bara det att jag hade glömt att ställa om klockan i köket så maten var klar en timme tidigare än väntat (hahaha såå typiskt mig!) Men men det fick stå på spisen och det var ätbart ändå och han blev mer än nöjd. Men det var inte det jag skulle komma till, utan BEIGE + MARINBLÅ = SANT. Dessa är mina två favoriter i garderoben just nu. Mysiga, sköna och dessutom snygga! Jag älskar att matcha beige och marinblått/denim.

 Nu - dusch.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0