.




MAN BLIR JU bra sugen på sommar när man ser denna bild. Lovely! Längtar till sol och värme och jag kan nu säga att vecka 2 drar jag och Jimmy till thailand 2 veckor! Grymt nice! Så nu till min fråga:

Jag vill veta allt om thailand. Vart ska man, vad bör man uppleva? vad måste man göra? besöka? Jag vet att thailand inte är en big deal men seriöst, jag har aldrig varit där och därför inte engagerat mig. Det känns bara som ett måste att åka dit så man inte snackar före man vet. Är väldigt tacksam för alla svar! Förresten - ett tips till er läsare, när ni skriver en fråga (och antagligen vill ha svar på den?). Skriv gärna en adress jag kan svara till annars kan det bli lite svårt..och ni negativa, satans avundsjuka och ja jag vet inte vad, finner inga ord - sluta skriv och börja jobba med er själva än att ödsla tid med att försöka trycka ner andra! Jobbigt läge ni befinner er i.

Nu intar jag soffan
TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0