GÅRDAGEN




EFTERSOM JAG INTE har hunnit blogga ett smack som vanligt så får det bli lite i efterhand såhär.
Gårdagen spenderades ute hos Jimmys mamma ute på landet. Vi invigde den nya bastun, drack öl, gjorde en välvårdad hårinpckning, åt middag, det blev 2 rätters med älg och kantarellsås. Så gott. Och jag tror jag drack mitt livs godaste rödvin också! Det var så gott så ja kunde inte sluta dricka. Sedan blev vi så matta så vi var tvugna att ta en promenad i skogen. Isande kallt . Frisk, så jäkla härligt!. Sedan fick ja titta på mitt dansprogram på 2:an, ni vet bounce! Så lugn och trevlig kväll! Bara vi 4 lååångt ute i skogen! Krafterna är återhämtade och batterierna är laddade men förkyningen sitter fortfarande i, trodde den skulle försvinna i bastun men det gjorde den inte, fast det blev bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0