GIRLS










OKEY. GODMORGON PÅ er. När man äntligen får sovmorgon så vaknar man naturligtvis 7.15 Helt otroligt, i och för sig somna jag runt 22 igår kväll (som vanligt till film) Men det könns skönt att vara utvilad för en gångs skull. Men det var inte det jag skulle säga. Utan jag tänkte värma upp med en hel drös med bilder från lördagen (Saras födelsedagsfest!) Kan inte förstå att min lillasyster är hela 22 år, satan vad tiden går fort! Vi hade tjejmiddag, (tror vi var 12 tjejer) som övergick i tjejfest som slutade med blandfest och krogen för vissa! Grymt kul hade jag iallafall trots att jag tog en taxi hem till västerås hahaha men så kan det gå, det var iallafall värt pengarna!

Är ni berädda på ett snäpp vassare bilder ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0