SÖNDAG


Lovely sis! Jeans med skinnlappar gina tricot, transparant blus jc

GUD VAD MYCKET vi har hunnit med idag. Vaknade upp med serverad frukost - LYX! Drack kaffe, titta på nyhetsmorgon. Jag gillart! Sedan åkte vi till MIO och köpte ett nytt köksbord (efter 2 års tjat och några tusen fattigare) Sedan blev det mer inrednings shopping. Känns som vi har ett nytt hem redan! Sedan åkte vi till köping och hälsa på syrran (bilden!) eller jag skulle hämta min bil som hon har lånat i helgen så jag och Jimmy passa på att hälsa på pappsen också, så vi hämta upp han och åkte och tog en pizza ! Trevlig söndag, men inga bilder. Denna bild är ifrån fredagens fördrink hos mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0